icon

Αποκτήστε το Runner σε ψηφιακή μορφή

στο Readpoint.gr

Νέα

Τρέξτε με το νέο RUNNER 109

Runner Magazine Τρέξτε με το νέο RUNNER 109

O 36ος Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας ανήκει πλέον στο παρελθόν, όμως το νέο RUNNER Magazine 109 είναι εδώ για να σε βοηθήσει να κάνεις το επόμενο βήμα! 

Ας δούμε, όμως, αναλυτικά τα σημαντικότερα θέματά του:

O PhD εργοφυσιολόγος Βαγγέλης Ρουσόπουλος σε τρεις σελίδες παρουσιάζει με απόλυτα επιστημονικό τρόπο πότε μία προπόνηση θεωρείται αερόβια και πότε αναερόβια, πώς θα πρέπει να μοιράζουμε τις εντάσεις στο πρόγραμμά μας και ξεκλειδώνει μικρά μυστικά με τη βοήθεια της εργοφυσιολογίας. Πρόκειται για ένα άρθρο που οι πιο "ψαγμένοι" δρομείς θα πρέπει οπωσδήποτε να μελετήσουν!

O M.Sc. φυσικοθεραπευτής (και πρόσφατα sub3 hours μαραθωνοδρόμος), Στέλιος Πετρούτσος δίνει μέσα από τις γνώσεις του και την εμπειρία του μία σαφή εικόνα για τους τραυματισμούς που προκύπτουν από τη συστηματική δρομική προπόνηση. Εντοπίζει τις πραγματικές αιτίες, δίνει συμβουλές και απενοχοποιεί στιγματισμένες δρομικές συνήθειες και προπονητικές λογικές. 

Σε έναν από τους μεγαλύτερους οδηγούς αγοράς για δρομικά παπούτσια θα βρείτε σίγουρα αυτό που χρειάζεστε. Σε αυτόν τον οδηγό θα δείτε όλα όσα χρειάζεστε για να κρίνετε το επόμενο σας δρομικό μοντέλο με αναλυτικά στοιχεία όπως τιμή, βάρος, drop, τεχνολογίες, κατηγορία αλλά και μία πρόταση για το πού απευθύνεται το καθένα. Αν σκοπεύετε να αγοράσετε το επόμενο σας running μοντέλο, διαβάστε τον άμεσα!

Κι ακόμα

Δύο πολύ χρήσιμα προπονητικά άρθρα στις μόνιμες στήλες του RUNNER, Στα Γρήγορα / Προπόνηση και High Performance με παρουσίαση των Cruise Intervals, ουσιαστικά μίας συνδυαστικής προπόνησης μεγάλων αποστάσεων και οδηγίες για την τελευταία διαλειμματική πριν από τον αγώνα σας (για όλες τις αποστάσεις).

Το άρθρο της Φρόσως Πατσού, M.Sc. Αθλητικής Ψυχολόγου, για το πώς να "ντοπάρετε" το μυαλό σας πριν τον μεγάλο σας αγώνα.

Αναλυτικές οδηγίες από την Αθλητική Διατροφολόγο Ειρήνη Μπαμπαρούτση για τον διατροφικό ανεφοδιασμό στον Μαραθώνιο, καθώς και δύο συνταγές για υδατανθράκωση από τον Χρήστο Μήτση.

Και φυσικά πολλά θέματα για το τρέξιμο, τους αγώνες στην Ελλάδα το περασμένο διάστημα, ένα αφιέρωμα στο Σπάρταθλον 2018, αναλυτικά τεστ για το νέο Suunto 9 και 8 running μοντέλα και πολλά άλλα!