icon

Αποκτήστε το Runner σε ψηφιακή μορφή

στο Readpoint.gr

Νέα

To RUNNER 97 από την Τρίτη 23 Μαΐου τρέχει παντού!

Runner Magazine To RUNNER 97 από την Τρίτη 23 Μαΐου τρέχει παντού!

To νέο, διπλό τεύχος του RUNNER Νο 97 (Απρίλιος - Μάιος) κυκλοφορεί στα περίπτερα αλλά και στα σημεία πώλησης από την Τρίτη 23 Μαΐου στα περίπτερα και στα σημεία πώλησης από τη Δευτέρα 22 Μαΐου με πλούσια ύλη που αφορά - φυσικά - στο τρέξιμο.

Το RUNNER 97 κυκλοφορεί με διπλό εξώφυλλο, ένα κανονικό κι ένα με τον Έλιουντ Κιπτσόγκε, για να τιμήσει την προσπάθεια του Κενυάτη δρομέα στο Breaking2 της ΝΙΚΕ.

Ρεκόρ στο 10άρι
Η απόσταση των 10χλμ. είναι από τις πιο αγαπημένες, ενώ οι περισσότεροι δρομείς, είτε αγωνίζονται σε μεγαλύτερες αποστάσεις, είτε σε μικρότερες, είτε αγωνίζονται σπάνια, θέλουν να έχουν ένα καλό προσωπικό ρεκόρ!
Έτσι, στο Runner's Special του τεύχους θα βρείτε δύο διαφορετικά προγράμματα, ανάλογα με το επίπεδο του κάθε δρομέα, που θα σας οδηγήσει με ασφάλεια σε ένα νέο ρεκόρ σε διάστημα έξι εβδομάδων.
Επειδή όμως, δεν αρκούν μόνο τα προγράμματα, παρουσιάζουμε επιπλέον συμβουλές από κορυφαίους δρομείς και προπονητές σχετικές τόσο με την προπόνηση και την προετοιμασία, όσο και τον αγώνα!
Ο Νότης Παπούλιας, κορυφαίος δρομέας και πλέον προπονητής (ο οποίος έχει τρέξει την απόσταση σε 29:22.49), ο πρωταθλητής Ελλάδος το 2008, Τάσος Φράγκος (ρεκόρ 29:44.24), η πρώην κάτοχος του Πανελλήνιου ρεκόρ Χρυσοστομία Ιακώβου (ρεκόρ 32:05), η τέσσερις φορές πρωταθλήτρια Ελλάδος στα 10.000μ., Κατερίνα Ασημακοπούλου (ρεκόρ 33:55.06), ο πρωταθλητής του Ανωμάλου δρόμου και του Ημιμαραθώνιου, Γιάννης Ζερβάκης αλλά και η προπονήτρια και πρώην πρωταθλήτρια των μεσαίων αποστάσεων, Καρολίνα Σκούρτη και ο προπονητής πολλών σπουδαίων Ελλήνων δρομέων, Δημήτρης Θεοδωρίδης σας δίνουν τα... φώτα τους για να πετύχετε τον στόχο σας!

Προπονητική... συνέχεια
Η προπόνηση είναι το αγαπημένο μας θέμα. Έτσι, τα προπονητικά θέματα ξεχωρίζουν και σε αυτό το τεύχος. Θα βρείτε, λοιπόν, ένα πληρέστατο άρθρο της Κ.Φ.Α, MSc., Φωτεινής Δαγκλής - Παγκότο για το πώς να βελτιώσετε τη δρομική τεχνική σας αλλά και πώς και πόσο θα ωφεληθείτε από αυτό, συμβουλές του PhD εργοφυσιολόγου, Βαγγέλη Ρουσόπουλου για να εντοπίσετε ποιες παράμετροι μπορούν να σας βοηθήσουν να προβλέψετε τις επιδόσεις σας ανάλογα με το αγώνισμά σας αλλά και ένα ακόμα προπονητικό άρθρο της ομάδας του RUNNER για το πώς να πατήσετε το γκάζι στις προπονήσεις σας βάζοντας σωστά πιο γρήγορα κομμάτια.

Αν είστε νέος, ή έστω νεότερος δρομέας, θα δείτε πώς να δυναμώσετε τα χέρια σας και γιατί είναι σημαντικό για τη δρομική σας εξέλιξη!

Οι διατροφικές πυραμίδες
Χωρίς τη σωστή διατροφή, όμως, είναι γνωστό πως η προπόνηση δεν λειτουργεί. Έτσι, η Ειρήνη Χριστάκη μας παρουσιάζει τις νέες διατροφικές πυραμίδες καθώς και τις διάφορες νέες "σχολές" που υπάρχουν. Ποιες τροφές ανήκουν στη βάση, θα πρέπει δηλαδή να καταναλώνουμε περισσότερο, ποιες λιγότερο και ποιες καθόλου, ενώ φυσικά υπάρχει και "δρομική" διάσταση βασισμένες σε πρόσφατα επιστημονικά δεδομένα!

Οι προσαρμογές της καρδιάς
Προπονούμαστε και επιτυγχάνουμε προσαρμογές στους μυς, στην αναπνοή και γενικά σε όλο το σώμα. Ανάλογα, μάλιστα το είδος της άσκησης, οι προσαρμογές είναι διαφορετικές. Τι γίνεται, όμως, με την καρδιά; Ο καρδιολόγος και δρομέας, Ιωάννης Μαυρικάκης μας παρουσιάζει πώς προσαρμόζεται και βελτιώνεται η καρδιά ανάλογα με την προπόνηση που κάνουμε (αερόβια, αναερόβια, αντοχή, ενδυνάμωση κλπ.) ώστε να είμαστε ενήμεροι και προετοιμασμένοι!

Σημαντικό κομμάτι, όμως, είναι και η ψυχολογία. Η Φρόσω Πατσού, Αθλητική ψυχολόγος, μας δείχνει τον τρόπο να αυξήσουμε την αυτοπεποίθησή μας ώστε να πετύχουμε τους στόχους μας, όποιοι κι αν είναι αυτοί, ανεξάρτητα από το επίπεδό μας!

Βέβαια, δεν είναι μόνο η απόδοση που θα πρέπει να μας ενδιαφέρει αλλά και το στυλ. Στον 10σέλιδο οδηγό αγοράς θα βρείτε τις νέες προτάσεις όλων των δρομικών εταιρειών για να ξεχωρίζετε στην προπόνηση και στους αγώνες, όχι μόνο για τις επιδόσεις σας!

Θα βρείτε ακόμα τελευταία δρομικά νέα από τον κόσμο, την αγορά, μία συνέντευξη του Γιάννη Ζερβάκη και την απίθανη ιστορία του λίγες μέρες μετά τον διπλό του θρίαμβο (νίκες σε πανελλήνιο ανωμάλου και πρωτάθλημα ημιμαραθώνιου), τις εντυπώσεις μας μετά από δοκιμές σε νέα, κορυφαία δρομικά μοντέλα (Asics gel nimbus 19, Brooks Aduro 4, New Balance Boracay v3, Puma Speed 600 Ignite 2, Saucony Freedom Iso, Under Armour Speedform Europa), τις αγαπημένες μόνιμες στήλες, το αγωνιστικό καλεντάρι με τους αγώνες που έρχονται και φυσικά το Racing Runner με αναφορά στους αγώνες στην Ελλάδα που πραγματοποιήθηκαν τους περασμένους μήνες.

Δείτε εδώ αναλυτικά τα περιεχόμενα του RUNNER 97