«Φιλοκτήτειος Δρόμος» Παύλιανη 2018

14-10-2018: Αγώνες 14,9 & 5,85 χλμ. στην Άνω Παύλιανη

Την Κυριακή 14 Οκτωβρίου θα διεξαχθεί στην Άνω Παύλιανη αγώνας 14,9 χλμ. & 5,85 χλμ. με την ονομασία «Φιλοκτήτειος Δρόμος» Παύλιανη 2018.
Ακολουθεί η προκήρυξη της διοργάνωσης:

«Ο Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Λαμίας και ο Πολιτιστικός Σύλλογος ΠΑΥΛΙΑΝΗΣ προκηρύσσουν τον 6ο ΟΡΕΙΝΟ ΑΓΩΝΑ ΔΡΟΜΟΥ μήκους 14.900μ. με την ονομασία “ΦΙΛΟΚΤΗΤΕΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ” στις 14/10/2018. Ταυτόχρονα θα πραγματοποιηθεί παράλληλος αγώνας 5.850μ. Οι αγώνες θα πραγματοποιηθούν στον ορεινό όγκο της Οίτης με τόπο διεξαγωγής το χωριό Άνω Παύλιανη του Ν. ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
─ Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι ελεύθερα αθλούμενοι, αθλητές συλλόγων στίβου, αθλητές ορειβατικών συλλόγων κ.λ.π. αρκεί να έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους.
─ Για άτομα κάτω των 18 ετών θα πρέπει η δήλωση να γίνει από τους γονείς του και να συνοδεύεται από υπεύθυνη δήλωση αυτών.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Η δήλωση συμμετοχής υποβάλλεται από 19 Σεπτεμβρίου 2018 έως και 10* Οκτωβρίου 2018.

* Παράταση εγγραφών έως και την Παρασκευή 12 Οκτωβρίου.

Η δήλωση μπορεί να γίνει:

Α) Με on-line εγγραφή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Β) Με αποστολή της δήλωσης στον Ε.Ο.Σ. Λαμίας, [email protected]
Γ) Για όσους διευκολύνονται στα γραφεία του Ε.Ο.Σ. Λαμίας, Παπακυριαζή 4 (Δευτέρα και Τετάρτη 20:00- 22:00).
Δ) Στο κατάστημα Season Sport Club    Παπαθανασίου Παναγιώτης, Βύρωνος 37.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Το αντίτιμο συμμετοχής στον αγώνα είναι 10 ευρώ.

ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Α) Με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό:
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: Αρ. Λογαριασμού: 5151-001988-570
ΙΒΑΝ: GR73 0172 1510 0051 5100 1988 570
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΑΜΙΑΣ

Β) Στα γραφεία του συλλόγου Ε.Ο.Σ. Λαμίας  Παπακυριαζή 4, κατά τις ημέρες και ώρες που προαναφερθήκαν.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Για να θεωρηθεί έγκυρη η συμμετοχή σας θα πρέπει μαζί με τη δήλωση συμμετοχής να σταλεί η απόδειξη κατάθεσης της τράπεζας στον Ε.Ο.Σ. Λαμίας με email στο [email protected]. Στην αιτιολογία κατάθεσης πρέπει απαραίτητα να δηλώσετε το ονοματεπώνυμό σας.

ΕΠΑΘΛΑ
─ Σε όλους τους συμμετέχοντες αναμνηστικό μετάλλιο.
─ Σε όλους τους συμμετέχοντες αναμνηστικό.
─ Στους τρεις πρώτους άντρες και στις τρεις πρώτες γυναίκες κάθε διαδρομής θα απονεμηθούν αντίστοιχα κύπελλα.

ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ
Κάθε συμμετέχων πρέπει να έχει εξεταστεί πρόσφατα από γιατρούς, να χαίρει άκρας υγείας και να είναι σε κατάσταση να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του αγώνα. Σε κάθε περίπτωση όλοι οι αγωνιζόμενοι συμμετέχουν με αποκλειστικά δική τους ευθύνη. Οι διοργανωτές δεν έχουν καμία ευθύνη για ότι συμβεί σχετικά με θέματα υγείας που οφείλονται σε έλλειψη προληπτικού ιατρικού ελέγχου. Επίσης δε φέρουν ευθύνη για τυχόν ατύχημα που προκύψει κατά τη διεξαγωγή του αγώνα. Οι διοργανωτές δεσμεύονται ότι θα πάρουν όλα τα δυνατά προβλεπόμενα μέτρα προκειμένου να διεξαχθεί ο αγώνας με ασφάλεια.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
─ Οι αγώνες θα πραγματοποιηθούν στις 14/10/ 2018 στο χωριό Άνω Παύλιανη του Ν. Φθιώτιδος.
─ Η εκκίνηση του αγώνα των 14.900μ θα δοθεί από την πλατεία του χωριού στις 10:00 π.μ.
─ Η εκκίνηση του αγώνα των 5.850μ θα δοθεί από την πλατεία του χωριού στις 10:15 π.μ.
─ Η προσέλευση των αγωνιζομένων θα πρέπει να γίνει έως τις 09:00 π.μ. έτσι ώστε να δοθούν οι αριθμοί στους αθλητές.
─ Στον αγώνα 14.900μ θα υπάρχουν τρεις σταθμοί ελέγχου και ανεφοδιασμού (αναλυτικότερα στην περιγραφή της διαδρομής).
─ Στον αγώνα 5.850μ θα υπάρχει ένας σταθμός ελέγχου και ανεφοδιασμού (αναλυτικότερα στην περιγραφή της διαδρομής).
─ Το χρονικό όριο έγκυρου τερματισμού είναι 4 ώρες.
─ Στη δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να αναφέρονται ονοματεπώνυμο, ηλικία, φύλλο, τόπος διαμονής και τηλέφωνο.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ 1ης ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ (14900μ)
Ο αγώνας ξεκινά από την πλατεία του χωριού Άνω Παύλιανη που βρίσκεται σε υψόμετρο1007μ. Η διαδρομή είναι κυκλική, διεξάγεται περιμετρικά του χωριού και το συνολικό μήκος της είναι 14.900μ. Η συνολική θετική υψομετρική είναι 784μ. Αρχικά η διαδρομή κινείται μέσα στο χωριό και μετά από 881μ ανηφόρας βρισκόμαστε στα πάνω σπίτια του χωριού. Συνεχίζουμε δεξιά τραβερσάροντας τα πάνω σπίτια, σε δασικό δρόμο και μονοπάτι ελαφρά κατηφορικό και μετά από 387μ συναντάμε ασφαλτόδρομο. Tον ακολουθούμε για 347μ και συναντάμε δασικό δρόμο ανηφορικό τον οποίο ακολουθούμε για 685μ. Κατόπιν στρίβουμε δεξιά ακολουθώντας για 440μ δευτερεύοντα δασικό δρόμο και μονοπάτι (ίσιωμα και ελαφρά ανηφορικό) συνεχίζουμε σε μονοπάτι κατηφορικό (χορτολιβαδική έκταση- ελατόδασος) και μετά από 1691μ συναντούμε δευτερεύοντα δασικό δρόμο τον οποίο ακολουθούμε για 257μ. Στρίβουμε δεξιά όπου και μπαίνουμε σε μονοπάτι, που μετά από 825μ μας οδηγεί στο ρέμα της Παύλιανης (κατηφορικό), όπου και συναντάμε τον πρώτο σταθμό ελέγχου και ανεφοδιασμού (απόσταση από την εκκίνηση5513μ). Αφήνουμε τη ρεματιά και συνεχίζουμε ελαφρώς κατηφορικά για 536μ. Βρισκόμαστε στο χαμηλότερο υψομετρικό σημείο του αγώνα 749μ. Ακολουθούμε δευτερεύοντα δασικό δρόμο για πολύ λίγο και μπαίνουμε πάλι σε μονοπάτι, που μετά από 406μ (κυκλώνοντας μια μικρή φυσική λίμνη) μας οδηγεί στο Ρέμα της Παύλιανης. Από αυτό το σημείο η διαδρομή πλέον γίνεται ανηφορική και κινείται παράλληλα με τη ρεματιά περνώντας με γεφύρια δεξιά και αριστερά από αυτή. Η πυκνή βλάστηση, τα περάσματα από τα γεφύρια  και οι μικροί καταρράκτες που συναντούμε κάνουν το τοπίο μαγευτικό. Μετά από διαδρομή 1830μ συναντάμε τον κεντρικό δρόμο τον οποίο διασχίζουμε κάθετα και αντικρίζουμε το δεύτερο σταθμό ελέγχου και ανεφοδιασμού (απόσταση από τον 1οσταθμό 2772μ). Συνεχίζουμε την ανηφορική διαδρομή σε μονοπάτι δεξιά και αριστερά της ρεματιάς, στο ίδιο μαγευτικό τοπίο και μετά από 2615μ αφήνουμε αριστερά μας τη ρεματιά και κινούμαστε δεξιά. Στην αρχή για πολύ λίγο σε δευτερεύοντα δασικό δρόμο που μετατρέπεται σε μονοπάτι διασχίζοντας λιβάδια, φτάνουμε μετά από 760μ στο μέγιστο υψόμετρο 1161μ όπου συναντάμε τον τρίτο σταθμό ελέγχου και ανεφοδιασμού (απόσταση από τον 2ο σταθμό 3375μ). Από το σημείο αυτό η διαδρομή γίνεται κατηφορική διασχίζοντας πότε δευτερεύοντα δασικό δρόμο και πότε μονοπάτι σε χορτολιβαδικές εκτάσεις και μετά από 2534μ βρισκόμαστε στο πάνω μέρος του χωριού, ακολουθούμε τον κεντρικό δρόμο για 706μ και τερματίζουμε στην πλατεία του χωριού (απόσταση τερματισμού από τον τρίτο σταθμό 3240μ).

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ 2ης ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ (5.850μ)
Ο αγώνας ξεκινά από την πλατεία του χωριού Άνω Παύλιανη που βρίσκεται σε υψόμετρο1007μ. Η διαδρομή είναι κυκλική, διεξάγεται περιμετρικά του χωριού και το συνολικό μήκος της είναι 5.850μ. Η συνολική θετική υψομετρική είναι 200μ. Η πορεία του αγώνα είναι αρχικά Ανατολική σε κατηφορικό πλακόστρωτο δρόμο για 150μ. Μετά μπαίνουμε σε μονοπάτι αρχικά κατηφορικό και κατόπιν επίπεδο για 1.500μ, με αρχικά Ανατολική και στη συνέχεια Δυτική κατεύθυνση. Στη συνέχεια ακολουθεί ήπια ανηφορικό κομμάτι 400 μ., έως το 2.150μ. Κατόπιν ξεκινά ανηφορικό τμήμα για 600μ, με Βόρεια κατεύθυνση, έως  το 2.750μ και το ψηλότερο σημείο της διαδρομής σε υψόμετρο 1.155μ. Στη συνέχεια ακολουθεί ήπια ανηφορικό κομμάτι 600μ, με Ανατολική κατεύθυνση, έως το 3.350μ. Ακολουθεί επίπεδο τμήμα σε χωματόδρομο για 500μ, έως το 3.850μ. Τέλος ακολουθεί κατηφορικό τμήμα 2.000μ, σε δρόμο με άσφαλτο, έως τον τερματισμό, πάλι στη πλατεία της Παύλιανης.

ΣΗΜΑΝΣΗ
─ Έχει γίνει με σταθερά σημάδια πάνω σε δένδρα και σε πασσάλους όπου έχει κριθεί αναγκαία.
─ Το χρώμα της σήμανσης είναι άσπρο- κόκκινο.
─ Επίσης θα τοποθετηθούν κορδέλες άσπρου- κόκκινου χρώματος σε μεγάλη πυκνότητα σε όλο το μήκος της διαδρομής.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

• Στο blog του αγώνα: ΦΙΛΟΚΤΗΤΕΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ
  • Ε.Ο.Σ Λαμίας: τηλ. 2231026786 (Δευτέρα & Τετάρτη 20:00-22:00)
  • Δημόπουλος Δημήτριος 6944574014 (Ε.Ο.Σ. Λαμίας)
  • Μπακλέζος Βασίλειος 6977233356 (Ε.Ο.Σ. Λαμίας)
  • Ζωγράφος Βαγγέλης 6974734689 (Πολιτιστικός Σύλλογος Παύλιανης)

Θα φροντίσουμε να υπάρξει συνεχής ενημέρωση με φωτογραφίες και χάρτες στην ηλεκτρονική σελίδα.

Ο Ε.Ο.Σ Λαμίας και ο Πολιτιστικός Σύλλογος Παύλιανης σας καλούν να έλθετε και να συμμετάσχετε σε αυτή τη μαγευτική διαδρομή, στο πανέμορφο βουνό της Οίτης».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βατικιώτικος Αγώνας Ζωής 2017
6-5-2017: Στα πλαίσια της εκδήλωσης “Βατικιώτικος Αγώνας Ζωής” θα διεξαχθούν αγώνες δρόμου.